BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 1 december 2009

Väntar på tenta

Tentorna har inte blivit klara än, väntar otåligt på att få börja.

Så fort jag vaknade tog jag en macka, vatten, vitaminshots och sedan tog jag en lång och härlig morgon powerwalk. Jag behöver verkligen komma i form innan jul och mormor kommer, jag vill inte bli alltför fet helst.

Drömmarna fortsätter förfölja mig, jag vet att jag borde ta tag i saker, men samtidigt har det mesta inom kompisrelationer spårat ur och är bortom räddning.
Jag lever sannerligen inte som jag lär och jag har bestämt mig att det är bäst för alla parter om jag avslutar vissa av dom så folk slipper bli sårade mer.

Anyway, min pojkvän är just nu och surfar på stranden i ca 30 graders hetta.
Avundsjuk? Nej inte alls.

Nej, nu ska jag hämta ut min medicin och sedan ordna lite saker med skolan.
Men först, dagens asgarv:

"Andra gången jag hade sex hade killen en minst sagt ovanlig pensiform.
Den var helt strutformad! Väldig grov i början för att snabbt smalna av till en topp där det satt ett mindre ollon än vad min 3åriga son har.
Dessutom var den inte så lång vilket gjorde att struteffekten blev ännu större.
Tänk er nästinill grovleken på en ölburk för att ca 10cm senare avslutas i något som är smultron modell större så får ni ett hum om vad jag menar.
Jag bara gapade när han droppade brallorna.
Utbrast; "Men herregud,kan dom se ut SÅDÄR!?!
Kunde bitigt av mig tungan efter det. Det blev inget mer kel den där gången....

Och som inte det vore nog så hade killen jag träffade efter raka motsatsen Han tar av sig brallorna och den ser precis ut som en svamp. Dvs ett rätt smalt och kort organ som avslutas med ett JÄTTEOLLON.
Den gången kunde jag hålla minen. Fram till själva samlaget. Det lät och det kändes bara "plopp,plopp,plopp,plopp.....
Han kör in den men glider ur på vägen ut och måste hitta hålet gång på gång på gång...."

0 kommentarer:

Labels