BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 19 december 2009

Natti natt

Nu är det hopp i säng för min del, eftersom jag ska upp i ottan och iväg till stallet imorgon.
Pålle ska skos om och förhoppningsvis kan jag rida ut på en liten tur i snöyran.

Kvällen bestod i godis, chips och TV med syster och mamma, en härlig lördagkväll enligt mig.
Vad har det tagit åt mig? Jag festar knappt längre.
Jag tycker det är så omständigt att gå på krogen i det här klimatet, plus att jag är pank för tillfället. Tycker fortfarande att det är sjukt kul att festa, gör det bara mindre ofta numer.

För det är ju så fantastiskt skönt att gå och lägga sig nykter och vakna pigg.
Nu ska jag som sagt krypa ner och vänta på att min älskade ska ringa, hans pappa skulle snart komma hem och det är från hans mobil han ringer.
Jag hade ringt honom varje dag om det inte vore så att det kostar 10kr i minuten. Det suger verkligen.
Tjingeling.

0 kommentarer:

Labels