BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 21 december 2009

Julsånger och framtida barn

Jag skickade busungarna med "Tomten jag vill ha en riktig jul", så sjukt gullig jullåt, han fattar ju inte vad dom sjunger men han tyckte det var roligt i alla fall.

Sedan började vi prata om när våra framtida ungar kommer sjunga julsånger för oss.
Emma | säger:
imagine our kids, they would sing both swedish and spanish christmas songs
they're might gonna have the most awful singing voices but whe're still gonna give them applause and say it sounds beautiful.

Han: GIVE THEM APPLAUSE, CONGRATULATE THEM
TELL THEM IS BEAUTIFUL AND THEN WISPER IN OUR EARS
"THAT SOUNDED LIKE SHIET"
JAJAJAJAJAJA :D

Så sant, så sant.

1 kommentarer:

Rebecca sa...

Hahah...den julsången e en av de bästa, lillkillen sjunger ju helt utan hämningar :)
Bra att du gillar nyfikna människor för jag skulle kunna heta "Nicke" i andranamn.

Förövrigt tycker jag inte att det e ett dugg konstigt att du åker till Peru igen...det e ju mkt billigare o leva där o eftersom deras pengar är värda mindre än våra blire ju skitdyrt att leva i Sverige. Och som sagt, vem tackar nej till värme och sol när vinterrusket e som värst. Hur länge ska du va borta denna gång? Jag funderade över en grej när jag läste det här inlägget, alla mina vänner i Peru skriver typ "jajajajaja" till varandra och jag som inte kan nån spanska funderar på hur man ska tolka det? Som ett positivt tillrop? Vet du? Kan du förressten spanska sen innan eller lär du dig nu?
Ha en finfin dag!
/Rebecca

Labels