BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 2 december 2009

Emma har lyckats igen

Att bli ovän med i princip resten av hela världen.
Och allt kom på en och samma gång, idag.

Jag vet inte riktigt hur jag ska tackla allt, jag kan ju inte bara be om ursäkt, vad hjälper det? Jag gör ju samma sak om och om igen i alla fall, då är ett förlåt lika mycket värd som en klutt med hundskit.

Och mitt blogginlägg blev väldigt missförstått, vad jag menade var att det är bäst för andra om jag avslutar vänskapen. Det är enligt mig det mest osjälviska jag kan göra eftersom jag sårar människor omkring mig.
Om jag inte finns i deras liv, kan de omöjligt bli sårade. För man kan ju inte bli sårad av någon man aldrig träffar... Eller?

Nu ska jag glutta på tv, imorgon ska jag ta en lite längre powerwalk, tänka över allt och sedan ta tag i alla en miljard problem som har hopat sig.
Tjing.

0 kommentarer:

Labels