BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 19 december 2009

Färdigfrukostad @ 08:13

Ring Aftonbladet! Emma har ätit frukost, badat och är på väg att klä på dig (har kommit till strumpbyxorna och bh:n) kl 08:13 på ett lov.
Jag har bestämt mig för att ta på mig så jävla mycket kläder att det blir omöjligt att frysa. Jag pallar inte frysa mer.

Morgnar är magiska för mig sedan jag fick medicinen. Innan det så hatade jag morgnar, jag grät nästan varje morgon när jag skulle upp för jag var så oerhört trött.
Men nu är det underbart.
Och ännu bättre nu på vintern för nu kan jag få lite mer dagsljus än när jag vaknar kl 12, solen går ju ner klockan 3 här i vårt karga land.

Anyway, om cirka gurka 40 min ska jag vara på väg till tunnelbanan, så jag borde kila snart.
Och hinna ta på mig följande:
Ridbyxor, ullsockor, benvärmare, vanliga strumpor, dubbla par vantar och tre tröjor.
Wish me luck!

0 kommentarer:

Labels