BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 22 december 2009

Störd nattsömn

En av alla härliga vinterbilder vi tog igår

Här sitter jag i arla vintermorgon.
Jag frös så sinnessjukt mycket inatt, trots 3 (!) tröjor kunde jag inte sova utan låg och skakade av köld. Det är något fel på ventilationen i mitt rum så kalluft läcker in.
Åtgärd: Jag hoppade in i ett hett bad och la mig sedan i min systers säng, hon var nämligen inte hemma igår natt.
Äntligen, runt kl 3-4 somnade jag och nu är jag vaken igen.

Det är ca en timme innan jag ska åka med tuben till stallet, känner mig jättestressad.
Om jag tar nästa är jag inte där förrän klockan ett, bussarna går jättesällan.

Min mor och mormor gapar så väldigt när dom pratar med varandra. Det liksom skär i mina nyvakna öron.

Och jag måste dessutom handla julklappar åt mina syskon idag eller imorgon.
May god have mercy on my soul.

Nej shit, nu har jag jättebråttom, hur fan ska jag hinna? Skyller allt på sego-dego-datorn.

0 kommentarer:

Labels