BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 23 december 2009

Julestress

Jag ska handla alla mina julklappar idag, och klockan är redan två.
Känns som jag ska avlida av stress ärligt talat.

Julefriden existerar inte, jag tycker mest allt kring jul är hyperstressat och det skönaste är på själva julafton när allt är över och man kan andas ut.

Igår var en riktig skitdag, kom inte hem förrän klockan 6, på grund av att jag inte lyckades spänna sadelgjorden ordentligt, så den gled av - mitt i skogen, så jag fick gå hem i typ en halvmeters snö.
Jag kan skriva mer om det en annan gång, nu måste jag sätta igång.

Ibland hamnar jag i en slags trans av medicinen, innan den riktigt kickar igång.
Det är jättesvårt att förklara med det är ett mellanläge där jag är nästan apatisk och trött, samtidigt som det pirrar i kroppen och jag känner mig oförklarligt rastlös.
Skitjobbigt, men jag kommer väl igång snart.

0 kommentarer:

Labels