BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 20 december 2009

Sneaky mormor

Min mormor förnekar att hon ska ha köpt en påse godis och gömt, fastän jag såg den klart och tydligt i matpåsen ;)
Mamma: "Emma sa att du hade köpt godis idag"
Mormor: "Nehedu det har jag INTE gjort"

Mormor är så himla sneaky, jag undrar var tusan hon kan ha gömt den.

Ser ni på Anna Ankas jul förresten? Jag slutade titta på skiten för en stund sedan, hon säger att Victoria Beckham är "benig" och att Carmen Elektra ser ut som ett "sprängt rövhål"
Anna Anka lider helt klart av en ganska grav form av ortorexi och med tanke på hur hysterisk hon är så är det ganska sannolikt att hon drar en lika koks då och då.
Paul har hur som haver tagit ut skiljsmässa från detta påtända hysteriska benrangel.
Han var nog så illa tvungen då klippet när Anna säger att hans fans är töntiga ligger uppe på youtube - översatt!

Jag fick ett mail från min älskling idag. Han är på stranden i en sisådär 30 graders hetta.
Vilken liten korv han är, seriöst, jag längtar så otroligt mycket till februari.
Folk ifrågasätter ofta varför jag ska åka till honom igen och inte tvärtom.

Svaret är enkelt, resan kostar lika mycket oavsett vem som åker var, och det är klart jag tar alla chanser som bjuds på en solsemester där jag får ligga och lapa sol på stranden dagarna i ända.
Det tycker folk är dåligt.
Lite avundsjuka månne? ;)

Jag älskar tuggummin, men dom tappar smaken så fort, nu har jag 4 st extra white i käften och jag börjar få lite ont i käkarna ärligt talat.
Hejdå.

0 kommentarer:

Labels