BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 18 december 2009

Dagens outfit, dagens ungdom

Märks det att jag är speedad?
Min medicin har kickat, hej och hå, snabbkaffet kanske också är en bov i dramat.

Men jag måste bara skriva lite om vart i helvete ungdomen är på väg.
Modebloggarna dominerar, gärna de som hyllar anorektiker och förnedrar sina läsare genom att publicera desperata mail om att få bli deras vän.

Har de inget intresse av att se världen till exempel? Eller har blicken fastnat på de nyinköpta skorna?
Världen väntar, alla fantastiska platser man kan se, annorlunda kulturer, människor.
Jag förstår det inte, de kan inte ens skriva ordentligt längre och roar sig med att kasta skit på varandra.

Where's the love och vem i helvete uppfostrade dessa små monster?

Så här upprörd blir jag vid tanken, och min outfit är helt irrelevant i sammanhangen
(men om ni absolut vill veta; ljusa jeans och en svart stickad tröja, just nu alltså)

0 kommentarer:

Labels