BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 19 december 2009

Datorjävel och julklappskrig

Den har fått spunk, jag blir lika aggressiv när jag ska starta internet, den fryser varje gång och jag har verkligen lust att sula den i väggen.

Men nu ska jag lämna min efterblivna dator ett tag, för jag och min syster ska ut i snöyran och kolla på lite julklappar.
Jag benvägrar att julhandla i stan. Jag blir rabiat och får nästan panikångest. Alla stressade människor, "last christmas" på högsta volym (gärna på repeat) och kärringar med rullatorer som blockerar alla gångar.
Nej tack, då håller jag mig hellre till ett mindre köpcenter.

Jag kommer troligtvis inte sätta min fot i stan förrän mellandagsrean är över.
Det är absolut inte värt att armbågas med folkmassan för att få lite billigare kläder.

Men först ska jag få lite fason på mitt hår och göra mig lite fräsch innan jag beger mig ut i snön.
Så mysigt att umgås med systra mi!

0 kommentarer:

Labels