BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 15 december 2009

Horribel natt

Jag hade hjärtklappningar inatt och somnade tillslut av ren utmattning någon gång tidig morgon. Det var riktigt hemskt.

Nu är jag hemma hos mamma för att leta efter ett par mer lämpliga ridskor, gympaskor i snön, njaa.
Hittade dock ingenting mer än ett par gummistövlar och ett par trekking-skor.
Jag hade ett par jättefina nästan nya ridskor som bara är helt puts väck, det är riktigt surt.

Jag får skjuts av ägarinnan från Ekerö C, väldigt snällt!
Får sätta på mig ordentligt med kläder, men det kan nog bli ganska mysigt att rida ut i snön, om jag trillar av (mot all förmodan eftersom hästen är gammal och oerhört lugn) så lär jag landa mjukt.

Idag kommer mormor också, jag tror att mamma är och hämtar henne på stationen nu för hemma är hon åminstone inte, hoppas jag hinner hälsa innan jag tutar vidare.
Tjingeling.

0 kommentarer:

Labels