BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 23 december 2009

Fis-moln och julklappshandel

Jag ÖVERLEVDE julklappshandeln.
Jag, mamma, syster och mormor hade förberett allt innan vi drog och hade jävligt bra team-work måste jag säga.
Allt gick trots allt väldigt smidigt och effektivt, först handlade vi mat. En höll i korgen och de andra trängde sig fram till svåråtkomliga hyllor. Vi blev klara i ett nafs.

Därefter lämpade vi av mormor och matvarorna hemma och åkte och handlade de sista julklapparna tillsammans med min bror som var något trött efter arbetsdagen.
Men även det gick smidigt. När vi kom hem hade mormor dukat fram världens middag med ljus.

Dagens lol: En kvinna 40+ som vrålade i kön till Åhléns "NEJ JAG HAR INGA JÄVLA TOMTEKLÄDER, HÖR DU INTE VAD JAG SÄGER?"

Dagens mänskliga: Fismolnet i köpcentret, väldigt oskönt men samtidigt komiskt då alla som befinner sig i fismolnet känner den mindre charmerande odören, man ser hur äcklade de blir samtidigt som de anstränger sig för att övertyga resten av hopen att de inte är de som har genererat oset.

Just nu sitter jag med en kall bärs och ska slå in julklappar och hitta på rim.
Underbart, men min älskling fattas här hos mig, saknar honom så otroligt mycket.

1 kommentarer:

Rebecca sa...

Jajaja, tack för språklektionen =) Nu har du verkligen löst ett mysterium för mig... ere samma sak med jejeje tror du?
God Jul!
/Rebecca

Labels