BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 2 december 2009

Min pojkvän kan inte prata svenska :D

Min luriga lilla pojkvän läser tydligen min blogg och översätter texten på google translate.
ÅH NEJ, NU KAN JAG INTE PRATA SKIT OM HONOM ;)

Nej då, du vet att jag älskar dig gränslöst!
Anyhow, det ska bli oerhört kul att lära honom svenska.
Han är ganska envis när det gäller uttal och vägrar t ex sluta säga:
"Frrithemsplann" och "Eling" (Elin) med betoning på I:et istället för E:et.

Detta måste åtgärdas illa kvickt innan han kommer till Sverige.
Dessutom anser han att vi svenskar pratar som Gollum.
När jag var i Peru sa han alltid "kan inte du prata lite svenska så de för höra hur du låter?"
Som ett cirkus djur visades jag upp, och alla stirrade på mig med konfunderade miner när jag satt och pratade om väder och vind.

Fia undrade varför jag inte passade på att säga saker som
"Gillar du att stoppa upp prinskorvar i stjärten? Visste ni alla att jag lider av galopperande hemorrojder?"
Men någon lurig jävel kanske kan svenska utan att säga till, det vet man ju aldrig.

Han har också sagt att han skulle bli avtänd om jag skulle prata dirty på svenska, vilket jag förstår, kom igen liksom, ord som:
Pungkulor, fitta och kuk låter ju som något en fet långtradar chaffis skulle kläcka ur sig medan lössnuset rinner ur mungipan. Jämför då med hur spanska låter:
"Quuee riiicooo" valet är enkelt.

Jag tror min pappa har fått dåndimpen ärligt talat. Han har beställt hem blåa linser, för er som har sett min pappa så vet även ni att han har klarblå ögon (som jag fått ärva, tackar, tackar)
Men det tycker inte han (han kanske börjar bli blind?)
Kära nån, jag älskar min knäppa familj.

1 kommentarer:

Her Pojkvan sa...

Jajajajajajajajaja
Suck Balls Blondieeee

Labels