BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 29 december 2009

Antika datorer och barbacka-ritter

Datorn som jag sitter vid just nu är en sisådär 12 år gammal. Helt sjukt.
Har ni tänkt på att gamla datorer och mobiltelefoner, tillverkade på 90-talet ofta håller jävligt länge?
Nokior 3210:or osv går typ aldrig sönder, galet.

Igår var jag i stallet och det blev en lång och härlig ritt med en tjej som var hur gullig som helst!
Hon instruerade mig väldigt pedagogiskt när min häst blev rädd för ett par ungjävlar och tog ett par galopp-språng.
Otroligt nog sitter jag bättre barbacka än med sadel. Det är nog för att det går att greppa med benen kring hästens kropp mer, utan sadel.

Just nu har jag hjärtklappning och har suttit och störtgrinat till Oprah Winfrey.
Igår färgade mamma mitt hår och det blev faktiskt bra, lite gult men det ska jag idag åtgärda med lite silverschampoo.
Det känns inte alls som det är nyårsafton imorgon, hur kan tiden gå så otroligt fort?

Jag saknar min pojkvän så otroligt mycket, det känns som något gnager i hjärtat.
Varför finns inga riktigt billiga resor till Sydamerika? Man kan komma till Guadelope, en lyx-ö i västindien för 4000kr billigare än vad det kostar att åka till Peru.
Helt stört.

Just nu känner jag mig lite osocial, det är en konstig bieffekt av medicinen, i början av dess verkan så störs jag oerhört mycket av ljud, röster och rörelse runt omkring mig och vill helst av allt vara ifred. Det brukar dock gå bort efter kanske 1 timme.
Men tills dess bör man lämna mig ifred.

0 kommentarer:

Labels