BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 23 januari 2010

Utkastad

Nej, så illa är det inte ;) men idag kommer mammas kille hit och dom vill ha lite vuxentid som man så fint säger.

Så jag har packat en liten väska och ikväll sover jag hos Elin, sedan hos pappa.
Jag och Elin ska ha tjejmiddag och sedan gå och se snabba cash tillsammans, det ska bli jättemysigt!

Förövrigt är det nu 8 dagar kvar till jag åker till Peru, jag låg och tänkte imorse på hur snabbt ett dygn går. Resan till Peru kommer totalt ta 22 timmar, och om jag sover hela flygresan kommer det att gå väldigt fort.
Han ringde imorse och sa "I love you" sedan la han på.
Jag som låg och sov fattade ingenting. Men gulligt var det.

Tentan gick jättebra, nu har jag bara 2 uppgifter kvar, sedan är religionen avklarad.
I en av uppgifterna måste jag intervjua en buddist eller hindu.

Så om någon buddist/hindu råkar läsa min blogg så får ni hemskt gärna lämna en kommentar, inte för att jag tror det men man kan alltid hoppas.

Jag älskar att få kommentarer, det är som att få en present nästan :)

1 kommentarer:

Nathalia sa...

Hej gumman!
Hoppas du får en rolig kväll.
Som sagt vi ska bara ha en myss kväll med gott midag och dvd kväll. Å snart får u träffa din älskade pojkvän färstår att du längtar.
Kram till dig från mig.

Labels