BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 26 januari 2010

Sömnlöshet och lutfisk

Igår försökte jag somna från ungefär kl 9 och somnade slutligen 6... På morgonen!

Så idag har jag varit helt slut, men jag lyckades ändå komma en bra bit framåt i plugget.
Jag drömde en märklig dröm inatt. Jag drömde att tre av mina gamla klasskompisar hade börjat plugga till sjuksköterskor/läkare, och jag tänkte i drömmen "det var ju JAG som ville det, jag måste göra mina religionsuppgifter imorgon om jag ska klara detta"

Så det gjorde jag idag.
Jag har inte orkat göra så mycket idag pga sömnbristen, men jag gick en sväng till affären och pluggade på rätt bra.
Sedan åt jag lutfisk, skum konsistens, som att äta en slembobba, spelat buzz och nu sitter alla trötta och kollar på tv här.

5 dagar kvar idag, jag har en hel del att göra, veckan är fullspäckad, på torsdag ska jag kolla på när ett band spelar på Harry B, jag är inte jättetaggad men det blir nog kul.
Min trogna följeslagare Elin har lovat att följa med.

Min syster har köpt VÄRLDENS snyggaste stövlar med platåklack och nitar, jag blev så förälskad, och bad på mina bara knän att jag skulle få låna dem torsdag.
Hon sa nej, eftersom jag har bredare fötter än hon tror hon att de kommer bli uttöjda.
Fan, hur mutar man någon som har allt?
Tips mottages tacksamt.

0 kommentarer:

Labels