BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 2 januari 2010

Far och flyg

Hej och hå, här sitter jag alldeles ensam, jag vet inte ens varför jag är uppe.
Min syster har fixat en städerska som ska komma imorgon, superbra, för då blir mamma glad när hon kommer hem och sen slipper vi städa.

Imorgon ska jag till stallet och denna gången ska min bror skjutsa mig dit eftersom bussarna typ aldrig går på söndagar och så ska han hjälpa mig på med sadeln har han lovat.
Jättebra.

Jag har inte gått utanför dörren idag, kom jag på nu, jag pallade inte, det är kallt ute.
Däremot har jag kollat på flyg till Peru. Oavsett vilket flygbolag man väljer, så kräver ditresan att man väntar i 5-6 timmar i Madrid.
Alltså seriöst, vad fan ska man göra i 6 timmar?
Jag ska egentligen inte klaga, jag ska vara glad att jag kommer iväg över huvud taget.
Jag har i alla fall bestämt att jag ska ta en sömntablett på flyget mellan Madrid och Lima, det är ju trots allt på natten.
Men denna gången ska jag fan ta med en nackkudde!

Nu ska jag nog skutta i säng, jag vet somsagt inte ens vad jag gör uppe, här finns inget att göra, inte ens en bra film.

Jag är tacksam för att min kille åtminstone bor i ett varmt land, fast det skulle egentligen inte spela någon roll om han bodde på antarktis, jag skulle åka dit ändå.
Men det är helt klart en bonus.

0 kommentarer:

Labels