BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 24 januari 2010

Underbar kväll och dag

Filmen igår var jättebra, jag gosade in sig mig i Elin när det blev läskigt, hon har lite mer balls än jag.

Senare åkte vi hem till Elin, fast vi kunde inte sova, så vi låg uppe och fnissade, helt övertrötta och åt köttfärssås sex på morgonen.

Nu dricker vi kaffe och lyssnar på musik och väntar på hennes pappa och syster som ska komma och fika.
Senare ska jag ut och äta med pappa + familj, en perfekt dag med andra ord, vet inte om intresseflaggorna viftar dock.

En rolig grej; i filmen pratade de mycket spanska, latin amerikansk sådan, och det var rätt kul för jag kände igen många uttryck som jag har hört Boli säga. I slutet (utan att avsluta något) skrek en kille "PUTA MADREE!" vilket kan vara både ett positivt och negativt uttryck.

Det pirrade i hela kroppen när jag hörde spanskan, tänkte bara på min älskling som jag får träffa om en vecka, fast jag kommer sakna Elin väldigt mycket.
Hon är väldigt mysig att sova bredvid, varm och go :D och snarkar gör hon inte.

Citat från min brors aspackade kompis, de hade fest i medborgarplatsen.
"Men be henne komma hit, det tar ju bara 30 minuter från skärmarbrink till medis"
(Det tar 5 minuter med tunnelbanan)

0 kommentarer:

Labels