BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 14 januari 2010

Extremt jävla speedad

Kl 03:53 vaknade jag. Pigg och utvilad och kunde inte somna om.
Så jag gick upp, städade köket, ställde fram frukost till mina familjemedlemmar (som de förövrigt aldrig åt) lagade scrambled eggs, skickade iväg viktiga mail och skrev klart min uppsats.
Allt detta innan klockan hann bli 7.

Därefter stack jag till skolan, hade en lektion, åkte hem, städade köket, lagade köttfärssås och nu tänkte jag skicka in min uppsats och försöka varva ner.

Jag förstår ärligt talat inte var all energi kommer ifrån, men det är sjukt härligt måste jag säga.
Jag älskar det!
Däremot skulle det lätt se ut som att jag drar nåt i näsan men så är faktiskt inte fallet. Det enda jag tar är min vanliga medicin.
Men en inspelande faktor kan vara att jag har tagit insomningstabletter det två senaste nätterna för att jag innandess kunde ligga till 4 på morgonen utan att sova.
Men nu har jag förhoppningsvis vänt allt rätt och jag hoppas verkligen jag kan somna ikväll.

Jag blir nästan lite äcklad av hurtbullar och nu är jag en själv.
Hujeda mig, nej nu ska jag vara lite mänsklig och ta en cigg och slappa.
Det är jag värd.

0 kommentarer:

Labels