BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 5 januari 2010

5 månader

Just nu befinner jag mig hos min far.
Jag fick en impuls att åka hit igår, överlät sängen till min bror som jobbar och så tog jag den sköna soffan.

Snart kommer pappa hem och då ska vi panta en miljard burkar, miljövänligt och en extra slant i fickan, perfekt!

Idag firar dessutom jag och min älskling 5 månader tillsammans. Biljetten är snart bokad och den 1a februari kommer jag vara påväg till Peru där vi kommer att fira våran halvårsdag tillsammans, helt underbart!
Dessutom har han lovat att vi ska rida på stranden i Peru, men jag har klargjort att det inte kommer bli någon nybörjar-tur i skritt utan att han får hänga med (eller hålla sig fast?) när vi dundrar fram på stranden!
Det kommer bli underbart.

Tingeling.

1 kommentarer:

Rebecca sa...

Åh, det e helt fantastiskt att rida på stranden...det gjorde jag när jag gjorde en ökenridning genom Icas öken =)

Labels