BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 18 januari 2010

Fortsättning

Här kommer den spännande följetången om mitt pluggande.
Jag har hittils plöjt mig igenom halva instuderingsfrågorna, heja mig!

Däremot blir jag motarbetad av min kanin som hoppar upp i min famn, ovanpå alla böcker och börjar gnaga på mina anteckningar.
Han stöttar inte mig känner jag.

Jag är väldigt fascinerad av judendomen, i alla fall det som står i boken, b la att det inte finns några munkar och nunnor eftersom att sexualiteten anses som en guds gåva och att döden inte ses som något sorgligt utan en övergång till något bättre.

Jag har alltid varit andlig och spirituell. Men jag aktar mig samtidigt för att sålla mig till en specifik religion, jag vill leva mitt eget liv och inte bli styrd på så sätt.

Hur som haver, nu ska jag ta en rökpaus, sedan fortsätter jag.

1 kommentarer:

malin sa...

fast han va SNYGG! Linus med grr haha :D. Asså herregud :o, barn-uppfödare typ!

Nej jag har aldrig haft så kul som med dig heller :'D asså åh SAKNA! Ska du jobba där i sommar med? Vi måste ses snart!!

Labels