BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 7 januari 2010

Kylan är störd!

Är det inte helt sjukt hur kallt det är?!
Jag kan knappt förstå det, efter så många milda vintrar blir det helt plötsligt kallt som i satans rövhål.

Det positiva är väl att vi går mot ljusare och varmare tider, även om det är svårt att se ett slut på den här sjuka vintern som faktiskt är över hela världen.

Imorgon ska jag som sagt till stallet, men jag ska sätta på mig femtio lager kläder, det ska gudarna veta.
Nu önskar man att man hade en sådan där ful stickad ylletröja som man annars hatar.

Och min kille, ja han har det en sisådär 30 grader.. PLUS!
Nej jag är absolut inte avundsjuk, jag undrar hur han ska klara sig i den här kylan sen, helst skulle jag vilja leva som ett flyttfågel, att bara dra till Peru varje vinter.
Men om ett par veckor sticker jag från den här kylan, underbart!

Nu ska jag hoppa ner i min uppvärmda säng, jag har nämligen en elektrisk värmedyna så kylan drabbar inte mig där jag ligger nerbäddad i min säng.

Hur kallt är det hos er?

0 kommentarer:

Labels