BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 22 januari 2010

NERVÖS

Så var det snart dags för tentan, å herregud vad nervös jag är!

Jag har nog aldrig varit så nervös inför ett prov, jag vet inte varför det är så.
Hursomhelst har jag nu skrivit klart det allra sista, jag sitter i köket och bakom mig har jag en klocka som låter TICK.. TACK.. TICK..TACK, vilket är enormt stressande.

Det är som att den talar till mig "visarna tickar på hela tiden, skynda dig" eller så är jag bara lite schizo.

Jag är så sjukt rädd att jag ska glömma bort hälften när jag väl sitter där.

Men nu ska jag ta en måltidersättning, inte för att jag bantar utan för att jag inte hinner ordna lunch.
Wish me luck!

2 kommentarer:

Nathalia sa...

Lycka till tjejen med provet.
När reser du till din pojkvän?
Kram/N

emmamacita sa...

Tack så mycket, jag åker om en vecka :)
Många kramar till dig!

Labels