BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 10 januari 2010

Magsjuk = mardröm!

Jag lider av en smärre fobi för att spy. Jag får panik och börjar gråta och skrika när det händer.

Och nu händer det. Två gånger har det hänt, jag ringde till vårdguiden, tyvärr går det inte på något sätt förhindra att man kräks, så jag får stå ut.

Klockan är för närvarande 02:17, helst av allt vill jag bara sova, och inte sitta här med en opålitlig, bubblande mage som närsomhelst kan bjuda på en överraskning.
Jag vill inte sitta här med spysmak i munnen, jag vill inte vara rädd för när nästa gång infaller.

Men det finns absolut inget jag kan göra och jag tackar gudarna för att det händer nu och inte när jag ska åka till Peru.
Det är jag faktiskt "glad" över.
Så jag får helt enkelt acceptera läget, alla kompisar har varit magsjuka så varför skulle jag slippa undan?

Liite liite bitter är man, finns fanimej inget vidrigare än att spy, absolut ingenting.

0 kommentarer:

Labels