BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 14 januari 2010

Så här blir det när man pluggar när man är trött

Jag började läsa lite i religionsboken, mest i ett desperat försök att inte somna (jag tycker faktiskt det är intressant)
Men så kommer jag till en berättelse ur Talmud (ett ord som jag och Anna garvade åt i hela 9:an)
där det står om HadriANUS, något jag helt enkelt inte klarar av att släppa :D
Moget va?
Hursomhelst slutade jag läsa då.

Hur i hela världen ska jag hålla mig vaken idag? Faan, (hadri)anus vad jobbigt det kommer bli.

Någon som har tips på hur man hindrar sig själv från att däcka, snälla dela med er, jag har druckit sjuttio koppar kaffe redan, bröööl.

2 kommentarer:

Nathalia sa...

Hej gumman!
Hoppas du kunde hålla dig vaken till sist. När reser du till din kärlek? Hoppas du snart kommer iväg till din kärlek. Trevlig kväll gumman.
Kram/N

Malin sa...

Jag lovar dig emma! jag vill rensa ogräs med dig och alla sköööna :D haha. neej ere sant!! Lilla loobin :O, haha han söög :P.

Labels