BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 17 januari 2010

Två veckor kvar

...Till jag åker, det är helt otroligt vad tiden går fort!
Och ännu fortare kommer den gå nu eftersom veckan kommer att vara fullspäckad med skolarbete. Inget mig emot, jag är taggad och dessutom går tiden fortare då.

I helgen kom pappas tjejs döttrar med deras respektive pojkvänner över på tacos, totalt var vi 8 pers, det var hur mysigt som helst, vi spelade buzz och drack.
Igår blev det tacos igen, med tjejerna hemma hos Elin.
Vi spelade kort, fan vad längesen det var man gjorde det, väldigt underskattat tycker jag.

Jag och älskling har inte jättemycket kontakt med varandra för tillfället, det beror som sagt på att han är på strandhuset och att jag har så mycket att stå i just nu.
Men ärligt talat så gör det inte mig någonting, för nu är det fasiken inte långt kvar!

Förövrigt går skrivandet något långsammare, vilket beror på dessa, som Elin gjorde på mig;Väldigt långa kan tyckas men jag är van vid långa naglar, vi får se om jag behåller dom tills jag åker till Peru.

0 kommentarer:

Labels