BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 27 januari 2010

Full rulle kanelbulle

Idag skrev jag klart en av de två resterande uppgifterna i religionen, sen stack jag till Elin och drack kaffe. Senare kom också Smaddis och Fia, jättemysigt.

Egentligen skulle jag ha mött min syster idag och kolla på kläder, men jag orkade inte ta mig in till stan i snökaoset och rusningen, och jag var ändå så nära hemma.
Imorgon har jag BUP, sedan ska jag till stan och köpa skor och present till Bolis pappa på söderhallarna och så ska jag luncha med Elin och Smaddis.

Jag kände att jag behövde få det gjort, för imorgon ska jag på rockklubb på kvällen, på fredag tjejmiddag, dessutom måste jag packa och slutföra skoluppgifter.
Det är full rulle med andra ord, jag har knappt någon kontakt alls med Boli nu, men vi ses ju om 5 dagar, dessutom måste fokus ligga på det som skall göras innan resan.

John lagar sin mästerliga korvstroganoff, ska bli jättegott :)
Förhoppningsvis får jag lika bra sömn inatt som jag fick föregående natt.
Underbart att få sova ut.

0 kommentarer:

Labels