BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 28 februari 2010

Röksugen!

Jeeeeeez, jag är så satans röksugen så det finns inte!
Jag har mina nikotintuggummin som hjälper lite, men jag vill bara ta en cigg goddamnit!

Vi åt nyss en jättegod middag, jag, älskling, Bolis pappa och bror och kollade på Baksmällan.
Sedan tog jag ut all min inre frustration på disken, husan är i sin hemby för tillfället så jag är stand in, skämt åsido, jag dealade till mig en ryggmassage av Boli om jag gjorde det, så det är helt klart värt det.

Hushållerskan, som heter Ana, bor i en liten by i bergen, det tar henne 14 timmar att ta sig dit med buss. Kan ni fatta, 14 timmar! Det är mer än vad det tar att flyga till Peru.
Och det är inte aircondition komfortabla bussar vi snackar om här, utan ganska skruttiga sådana.

Nu ska jag nog ta ett till tuggummi innan jag får spunk här (concertan gör mig sjukt röksugen, faktum är att utan den är jag knappt sugen)
Tjingeling!

0 kommentarer:

Labels