BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 1 februari 2010

FRAMME I PERU

Nu ar jag antligen framme, eller har varit i ett par timmar nu.
Jag och Boli vantar pa att maten ska bli klar, det blir Anas goda tallarines rojos, som ar sa sjukt gott.

Har i Peru ar det valdigt kvavt, det kanns som att vara i ett vaxthus, fast idag ar det okej for det ar en lite svalare dag.

Som ni forstar ar jag och Boli inne i var rosa fluff varld och kan inte halla tassarna borta fran varandra en enda sekund, inte ens slappa den andra ur synfaltet.
Inte nu heller, hihi.

Hoppas ni har det bra i kalla Sverige, har ar det toppen, imorgon aker vi till stranden, jag skriver mer nar jag far tid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej emma! Jag john farsan kicki satt precis och undrade när du skulle höra av dig? hoppas du får det bra där nere skriv mycket........

Anonym sa...

Skönt att "höra" av dig.
Mormor har fått adressen och kan få hjälp att gå in på bloggen.
Ta en simtur för mig.
Kram Mam

Labels