BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 9 februari 2010

Antligen internet igen!

Internet har har legat nere pga en glomd rakning, men nu ar det igang igen.

Igar var en riktig piss-dag, jag har verkligen haft sadan sjuk otur.
For det forsta fick jag nagon hormon-flipp av p-ringen, samt irriterad och ilsken for att jag vant mig av lite med concertan da jag har haft ett uppehall pga tidsskillnaden osv.
Som om inte det vore nog aven abstinensbesvar from hell.

Det finns ingen har som lider av nagot av ovanstaende problem, jag kande mig valdigt ensam och nere.
Jag kunde inte heller skicka ett mail till nagon.

Men det slutar inte dar, senare pa dagen fick jag en annan biverkning av p-ringen, saxat fran Fass.se: "svårighet eller smärta vid tömning av blåsan; stark önskan och behov av att tömma blåsan, täta trängningar"
Da var jag verkligen on the edge.

Lyckligtvis ordnade allt upp sig, vi gick pa bio senare pa kvallen och jag madde battre.

Stranden ar aterigen uppskjutet en vecka ungefar, jag vet inte exakt varfor, allt ar lite luddigt men jag tror att Bolis pappa maste gora nagot jobb.

Jag har det iaf mysigt har, jag, Boli och hans bror kollar pa film om kvallarna och pa dagarna ar vi antingen med hans kompisar eller hittar pa nat kul pa egen hand.
Och jag kampar pa med diverse abstinensbesvar osv och hoppas att vi snart aker till stranden.

Saknar er sa otroligt mycket, ska skicka lite mail nu ocksa tankte jag.

Forresten, Boli ar helt galen i det torkade renkottet och de alskar hallonmarmeladen, sa ladan var en succe Mamsi!

0 kommentarer:

Labels