BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 11 februari 2010

Gomorrn

Nu har jag nyss vaknat och tagit min concerta, Boli ligger fortfarande och sover.

Smulpajsbaket har inte blivit av an, da herrarna inte kopt nagra ingredienser, det gjorde dom visserligen igar men glomde mjol.
Jag tror inte vi kommer ivag till stranden idag helle om jag ska vara arlig, inget tyder pa det.

Inatt dromde jag att jag hittade min planbok.
Nar jag vaknade blev jag sa javla arg och ledsen.
Kanns som delar av resan blivit forstord nu, jag tror jag vet vem som snodde den...
En liten fitta pa flygplatsen som "hjalpte" mig att hitta Boli, som var ensam med mitt bagage i ca 5 sek nar jag vande mig om for att ropa pa Boli.

Javla skit, jag ar sa sur over det, nu kan jag inte gora nagonting!

Igar tittade vi pa en asbra skrackfilm, fast jag vart lite chicken sen, haha.
Idag har Boli lovat att jag ska fa baka min pajfan.

Saknar er alla massor, puss och kram!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha du får väl leta upp den lilla F""""an. Du kommer hem snart va börjar bli lite tråkigt här utan dig..... Broder Daniel

Labels