BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 12 februari 2010

En bra dag

Idag kanns som en riktigt bra dag.
Solen skiner utomhus, faglarna kvittrar, det ar inte alltfor fuktigt i luften.

Bolis bror lagar lasagne och jag sitter har och skriver lite.
Idag kommer Bolis pappa hem sa vi ska troligtvis ata en god middag ute och sen ska killarna spela fotboll.
Det ar en tradition i hans familj, man samlar kusiner, farbroder etc i alla aldrar, allt fran gamlingar till tonaringar, hyr en narliggande fotbollsplan och spelar tillsammans.

Jag sitter givetvis pa laktaren, dom ar helt galna ute pa planen, blodigt allvar minst sagt!

Imorse hade nagon smetat hundskit over hela ytterdorren, anledning:
Dom TROR att det ar Llanitos som skiter i trapphuset, vilket det inte ar, Llanitos ar aldrig i trapphuset ensam, utan passerar bara dar nar vi gar ut med honom.
Daremot bor en annan hund i huset som med jamna mellanrum rymmer och skiter overallt.

Hur kan en vuxen manniska smeta hundskit over nagons dorr, istallet for att ringa pa och prata?
Nar man dessutom inte ens vet sakert att det ar ratt hundagare man skaller pa.
Javla idioter, dom kan inte vara normalt funtade.

Anyway, jag ar pa riktigt gott humor idag, aven om min kissblasa fortfarande ar helt cp.

Saknar er alla sma hjartegryn, nu ska jag ta en cigg, jag borjar bli lite speedad tror jag bestamt.
Jag skickar lite varma pussar och kramar till er i kylan.

0 kommentarer:

Labels