BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 28 februari 2010

Back in town

Jag och Boli bestämde oss för att dra tillbaka till storstaden ett tag.

Livet på stranden är underbart, men inte helt okomplicerat.
Bland annat tar vattnet slut lite då och då, och det kan bli väldigt otrevligt när man t ex inte kan spola.
Varje dag kommer en stor lastbil med en vattentank och fyller på nytt vatten i husen, oerhört opraktiskt men ändå pittoreskt och mysigt på ett sätt.

Varje dag gick vi och åt lunch på stranden, eftersom Bolis pappa har kredit på vissa restauranger där (han kommer bli oerhört glad när han får se räkningarna!)
Sedan solade vi, badade och surfade vissa dagar, beroende på hur mycket folk det var på stranden.

Och varje kväll tog vi en promenad ner till ett hamburgerställe och åt med utsikt över havet.

Nu är det rätt skönt att vara tillbaka i storstaden och ha tillgång till internet och vatten.

Planen är att vi åker tillbaka till stranden om ett par dagar.
Just nu håller vi på att ladda ner Ace Ventura som vi ska se senare.

Förövrigt tänkte jag bara informera mina familjemedlemmar att jag kommer till Arlanda 14:35 den 7:e mars.
Då önskar jag mig en familjemiddag med något redigt svenskt, typ köttfärssås och makaroner, och snälla, köp lakrits till mig, jag har drömt om lakrits tre dagar i rad nu.


Oh juste, en big mac i Peru kostar 10 kr, och en glass 3 kronor, galet va?

0 kommentarer:

Labels