BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 17 februari 2010

Caramello de regaliz

Halli hallå, till min familj; ni behöver inte skicka det där mailet, jag hittade dom i min egen mail, däremot skulle jag behöva komma i kontakt med någon av er.

Just nu ligger jag här framför laptopen, Boli och resten av gänget kollar på fotboll.

Idag har jag i princip inte gjort ett skit om jag ska vara ärlig, tagit min spruta, gått en sväng till affären och thats it.
Men så fort jag blir frisk ska vi till stranden, längtar dit, det kommer bli härligt.

Till anonym; det finns lakrits i Peru, det heter caramello de regaliz, men är väldigt ovanligt, både Boli och hans bror hatar det.
Boli sa att det finns att köpa på vissa godisaffärer.

Själv älskar jag lakrits över allt annat så jag hoppas att jag hittar det här.

Nu ska jag nog ta mig en cigg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh, det hade jag ingen aning om (att det fanns lakrits i Peru) då fattas det bara cider nu då....om det är något som jag saknar när jag är i Peru så är det laktris och cider, lr cider finns iofs men den smakar riktigt illa, jag vill ha kopperbergs =)
Ha det underbart skönt på stranden, bada och sola lite för mig också!

Sessan sa...

Du.. JAG är avis på dig som är i ett varmt land.
Man är så less på det här vidriga vädret som gör en tokig, man kan inte göra någonting!!

Ja det är faktiskt riktigt bra nu. Bättre har det aldrig varit, men vet du? Det är för att jag känner mig som en självsäker kvinna och ingen som är beroende av vad han gör. För oavsett var han är så klarar jag mig själv!:)

Labels