BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 7 februari 2010

Inget internet

Okej, nu ar det som sa att internet hos Boli ligger nere och darfor har jag inte kunnat skriva har eller svara pa nagra mail.
Just nu ar vi hemma hos hans kompis sa jag kan bara skriva som hastigast.

Men jag saknar er, sen sist jag skrev har Bolis bror kommit, vi hade lite fest igar, jag har inte rokt pa evigheter for jag har varken cigg eller pengar, min planbok rakade jag glomma pa planet mellan Madrid och Lima, men vi ska forsoka fa tag pa den, sa jag ar pank, men jag lever anda.

Det ar asvarmt men jag ar lika vit i alla fall, jag har inte lagt ner nagon energi pa att sola.
Men imorgon eller iovermorrn drar vi antligen till stranden, som jag har langtat!

Men jag har det jattebra har med, jag och Boli hanger med hans kompisar och sa.

Jag saknar er sa otroligt mycket, jag dromde om Fia och Elin, och igar nar jag var lite pa snusen borjade jag sjunga "huusee star och luuete" for mig sjalv for att jag saknade er sa mycket.

Och sa saknar jag min familj saklart.
Skriver mer sa fort jag far tillgang till en dator.

Massor med karlek, eder Emma

0 kommentarer:

Labels