BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 24 februari 2010

Snabbis fran stranden

Har kommer ett superkort inlagg om vad som hander har, idag var jag pa stranden hela dagen och larde mig surfa, vilket var askul!

Nu ska vi strax ivag och handla lite fornodenheter infor morgondagen, da ska vi till en annan strand, vi aker runt 5 pa morgonen med bil och kommer spendera hela dagen dar.

Grabbarna ska surfa och jag ska ligga och steka, bli brun och lyssna pa ipoden.
Jag ar iofs redan brun, men jag ska bli annu mer brun. Dock ar jag duktig och anvander sunlotion solskyddsfaktor 60.

Nu maste jag ga for dom vantar pa mig, skriver mer sa fort jag kan.

Ps, har ni sett att bloggdesignen ar ny? Det ar Bolis kompis Chapai som gjorde den at mig, GRACIAS!
Visst ar den fin?

0 kommentarer:

Labels