BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 16 februari 2010

Kaninungar

Nu kom jag precis hem från stan, jag och Boli var iväg till hans universitet och fixade en grej, sedan var vi och tog min spruta.
När vi väntade på att vårdcentralen, eller vad det nu var, skulle öppna, kom en kvinna med två små vita mini-kanin ungar i handen som var så sjukt söta att jag höll på att tuppa av.

Jag höll givetvis en i handen och skrek "nemen ååååååå va söööt"
Kvinnan ville sälja kaninerna för ca 50kr styck, Boli ville inte köpa någon men jag ville.

Just nu är vi hemma igen, det är så obeskrivligt varmt och fuktigt här, när min behandling för urinvägsinfektionen är fixad, dvs om 3 dagar så åker vi förhoppningsvis tillbaka till stranden.
Jag vill verkligen dit!

Jag såg Daniels kommentar, snart kommer jag tillbaka och gör min goda sallad, dessutom har jag lärt mig att göra smulpaj :)
Idag kanske jag ska göra en jordgubbspaj, jam jam!

Men, jag skulle behöva fråga er en sak, jag vet inte vem jag ska maila eftersom pappa, john och daniel läser sina mail typ en gång i halvåret ;)
Så, vem ska jag maila?

Puss och kram skumbanan, hoppas ni har det bäst!

0 kommentarer:

Labels