BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 2 februari 2010

Tropisk hetta

Hettan har i Peru ar som jag tidigare skrev som att sitta inuti ett vaxthus, det ar sa sjuuukt kvavt och man svettas varenda sekund av dagen.

Nu skulle det sitta fint att ha ett hav att doppa sig i, men det far jag snart.

Vi har nyss atit frukost, nu sitter Boli och plinkar pa gitarren, medan jag skriver lite har.
Hans familj blev jatteglada for presenterna forresten, det vart succe.

Jag ser forovrigt ut som ett troll, for mitt har ar omojligt att fa snyggt i den har fukten, sa luggen star rakt upp i en krullboll, sa jag maste ha harspannen i, annars ser jag helt mentalsjuk ut.

Mitt ansikte droppar just nu av svett och det ar vindstilla med, haha, men jag klagar inte, nu ska jag ga och pussa pa min karl.
Hoppas ni har det bast hemma i Sverige.

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Hur varmt är det därborta? Shit vad jag längtar efter lite värme... Hur länge ska du vara borta?

Emma sa...

Det ar allt mellan 22 och 27 grader, det varierar kraftigt under dagen, jag kommer att vara har i 5 veckor, sa jag ar overlycklig, hoppas du star ut i kylan :)

Labels