BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 15 februari 2010

Bio och sprutor

Hej på er!

Jag upptäckte att det med en väldigt enkel metod går att ställa om tangentbordet jag behöver bara trycka alt och shift så ändras språket på ett kick!
Skönt, sa slipper ni lasa sahar.

Idag tog jag och Boli en tur till stan med bilen och gjorde lite ärenden, sen åt vi lunch och så in till stan igen för att klippa hunden som ett lejon (han ser asrolig ut nu!)
Efter det gick jag, Boli, Bolis pappa och Bolis pappas flickvän och såg Avatar.
Vilken film, herregud, jag hade gåshud 20 min efter den var slut.
Har ni inte sett den måste ni göra det bums!

Just det, jag tog spruta också, det är inte så obehagligt längre, jag börjar vänja mig nu.

Jag har fått färg! Äntligen, benen, men framförallt ansiktet, jag kommer att vara riktigt brun när jag kommer hem.

Jag har märkt av jag blir oerhört lättretlig av concertan, jag vet inte vad det beror på, taggarna utåt för minsta lilla, vilket är jättejobbigt.

Såg också att jag har fått en till läsare :) vad kul!
Dock är min familj usel på att kommentera (utom Daniel) jag har varit på sjukhus, hallåå, lite medömkan tack!

Puss på er, hoppas ni har det bra i kylan.
(Här är minitemperaturen 22 grader, och det ska bli runt 32 i helgen, puuh)

2 kommentarer:

Sessan sa...

Hej.
Ni verkar ha det bra.
Kul att du följer min blogg ;)
Vilket datum kommer du hem?

Jag har skrvit på kontraktet för min lägenhet.
Nu hoppas vi bara att jag och patric lyckas hitta något, men det börjar närma sig :)
Ja absolut, det måste vi..

Anonym sa...

Hej Emma! Vi saknade dig idag,jag är hemma hos farsan ock kicki skulle laga mat och frågade vem som skulle göra salladen john och jag tittade på varandra och tänkte nog sammma tanke (emma). Vi saknar dig.Både john och jag hade drömmar där du råkade illa ut inatt, så var rädd om dej syns snart ........ Daniel

Labels