BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 4 februari 2010

Solnedgangar och svett

Just nu ligger jag och halvt badar i mitt eget svett, jag och Boli kollar pa spok-dokumentarer efter att ha atit Anas goda middag (med ris och kyckling i givetvis, haha!)

Imorse la vi oss pa varsin handduk i parken och solade, eller jag gjorde.
Men oroa er inte for brannskador, min sunlotion ligger pa 60 och jag smetade in mig rejalt, sa nu borjar jag ga fran likblek till blek, awesome!

Bolis kompis Chapai kom just hit, han ska sova har och folja med och hamta Bolis bror pa flygplatsen imorgon. Han ater forovrigt upp resterna av Jellon som jag inte ville ha, det var fanimej det ackligaste jag nagonsin stoppat i min mun, en geleklump med smak av jordgubb och kylskaps-vatten.

Jag blev ganska road av mammas information om hur Ville valdfor sig pa mina tofflor, sa typiskt.
Forsok att halla honom vid liv tills jag kommer tillbaka, forresten.

Vad galler pluggandet ar det i full gang... Liar liar pants on fire, nej jag har inte borjat an, men jag ska, jag lovar, men det tar sin lilla tid att stalla om allt oh bli av med jetlagen, men vad har man sin mamma till om inte paminna en om verkligheten nar man ar i ett rosa dis av gladje?
Haha, skamt asido, jag ar glad for alla kommentarer jag far forresten, och jag kollar min mail varje dag for att se om mina vanner har nagot spannande att beratta, men icke.

Nu ar tva av Bolis kompisar har, dom pratar och drar skamt pa spanska som jag inte fattar ett skit av, men jag ska ga ut och vara social och se dum ut.

Sa jag att jag haller pa att brinna upp? Jag borjar verkligen langta efter ett hav att doppa mig i, for det borjar bli lite trottsamt att simma i sitt eget svett varje dag.

Vad mig och Boli betraffar kan jag bara saga att allt ar underbart, vi lever i var egen lilla karleksvarld :)

Och idag sag vi solen ga ner, himlen var alldeles rosa och framfor allt stod en palm, som en skugga, det sag verkligen ut som ett vykort, sa livet har i Peru ar med andra ord, alldeles, alldeles underbart.

Puss pa er alla i kalla Sverige.
Boli haller forresten pa att lara sig svenska, det gar faktiskt oerhort bra.
Hoppas han far ova i verkligheten i sommar, jag har fatt en liten inblick i vad som behovs goras for att han ska fa aka till Europa, det ar inte lite kan jag tala om, men lat oss halla tummarna.

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Haha... har du lärt honom ännu fler användbara fraser på svenska a´la "din mamma luktar curry"?

Nathalia sa...

Hej gumman!
Hoppas du har det bra med kärleken?
Hära hemma är det snö än vill ha vår nu..
Njud och ha det så kul.
Kram/Nathalia

Labels