BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 10 februari 2010

Smulpaj och smabarn

Godmorron allihopa.

Just nu ligger Boli och sover, sa jag passar pa att lasa mail och vara ifred lite nar concertan kickar igang och jag blir en tjurfia.

Bolis lillasyster ar har av nagon anledning, dock med hushallerskorna, jag vet inte varfor hon ar har, men har ar det sa att man vet inte alltid varfor saker ar som dom ar, haha.

Anyway, hon har ropat mitt namn nagra ganger men jag orkar inte ga ut och leka och dadda sa jag gommer mig i sovrummet istallet.
Hon ar sot som socker men har ett humor som heter duga, hon ar ratt bortskamd, sa sa fort hon inte far som hon vill sa hor man ett illvral foljt att livslanga oronskador.

Har hander somsagt inte mycket.
Jag langtar tills vi ska till stranden, sa jag kan bli brun och svalka mig.

Idag ska jag baka smulpaj =) gotti va?
Dom maste ju fa smaka smulpaj!

Nej nu ska jag ta en cigg, puss och kram pa er.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej emma! hoppas du kommer hem snart=)
Daniel

Labels