BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 9 februari 2010

Hundskit och filmer

Hej hopp gummisnopp, just nu sitter jag och vantar pa att Dani, Bolis bror ska bli klar med maten. Han ar kock och helt grym pa att laga mat, sa det ar han som raddar oss fran svalt har.

Bolis pappa ar ivag pa nagot jobb-arende, sa det ar bara vi har nu.

Idag har jag arligt talat inte gjort nagonting, promenerat, varit i lekparken med Boli, varit en svang till affaren.
Det ar allt typ.

Snart ska vi ata min favoritratt, tallarines och titta pa film som vi gor varje kvall.
Myspys!

Har jag egentligen nagot banbrytande och spannande att beratta, tyvarr inte, jo, Bolis hund sket inomhus idag och ingen har tagit bort det, sa det ligger torkade skitkorvar i Bolis pappas rum, lol.

Har tigger alla hundar, och man ger hunden mat vid bordet, vilket jag tycker ar ratt ackligt, jag blir lika irriterad varje gang, men jag far val vanja mig vid det.

Det var underbart att fa kontakt med Elin idag antligen, jag har big Elin abstinens eftersom vi pratar i telefon varje dag.
Kanns konstigt att jag inte kan ringa henne.
Men jag blir hursomhelst jatteglad nar jag far mail fran mina alskade vanner.

Jag onskar jag hade nagot mer spannande att skriva men det kommer nog senare.
Puss och Kram

0 kommentarer:

Labels