BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 11 februari 2010

Shiii

Idag bakade jag finally min smulpaj, den blev helt okej, men Boli och hans bror hade kopt bar inlagda i nagon slags gele vilket gjorde att den blev lite konstig.
Jag tyckte inte om den men dom alskade den, sa jag ska gora om den igen med riktiga bar denna gangen.

Boli ar beroende av renkottet som vi kopte och har nastan atit upp allt.
Nagon, ingen vill erkanna, haha har atit upp ALL choklad ;P sa det finns bara en bit kvar sa dom andra fick ingen chans att smaka, men vafan, nagon blev glad!

Vi fick just glada nyheter, Bolis pappa har fatt lon och pa fredag aker vi till stranden = jag blir jattebrun och far antligen bada, men vet ni vad det basta av allt ar?
JAG SKA FA RIDA! Genuina peruanska hastar med utsmyckningar, wiiieeee, nu blev jag pa asbra humor!

Vad har jag mer att beratta? Hm, jo Bolis hund Llanitos ar full av loppor, vi plockade 7 stycken fran honom idag, jag sager hela tiden att dom borde behandla honom, stackars krake.

Nu har vi nyss atit middag i form av peruansk kinamat som vi koper fran det skabbigaste lilla stalle, men oj vad god mat dom har dar!

Boli och Daniel ska kolla fotboll och jag tankte ta mig en cigg jag.
Sedan ska jag och Boli i vanlig ordning titta pa Ghost Adventures, mitt nya favoritprogram, aven om jag blir skitskraj varje gang jag ser det, men det gor inget for Boli ar ju alltid dar och haller om mig da.
Puss pa er i kalla Sverige!

1 kommentarer:

Anonym sa...

det låter som ni har det riktigt nice på andra sidan,här börjar alla tröttna på snön och vill ha vår och värme istället,men det lär dröja vad det verkar,vi hörs snart igen gumman,kram pappa p.s alla här följer din dagbok

Labels