BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 18 februari 2010

Pizza och frisörpriser

Vet ni hur mycket det kostar att färga håret här på salong?
127kr! Seriöst, jag betalade 1300 för att blondera mitt hår.

Anyway, vi har beställt pizza och grabbarna kollar på fotboll, så jag passar på att skriva lite och försöka ladda ner Teta Asustada, eftersom filmen vi hade inte hade engelska undertexter.

Jag har tagit min näst sista spruta idag och imorn åker jag och Boli ensamma till stranden där vi ska surfa och bara njuta av livet, aint that sweet?
Inatt ska jag ringa min bank och kolla hur man för över pengar till utländska konton.

Idag har det inte hänt så mycket, jag och Boli var ute en stund med Llanitos i parken, låg på varsin filt och tog det lugnt.
Boli hävdar bestämt att hans hund inte är aggressiv, men jag menar det motsatta, den är helt galen mot andra hundar.

Jag tror jag ska visa honom ett avsnitt med Ceasar Milan.

Nu ska jag försöka ladda ner filmen, puss på er.
Och John, läs din mail ffs! :)

0 kommentarer:

Labels