BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 2 mars 2010

Empanadas och fotboll

Jag och Boli vaknade som vanligt vid typ 1, och jag kollade hoppfullt min mailinkorg, men nej. Inga mail från någon familjemedlem.
Sedan skrev Rebecka på facebook att dom var oroliga pga jordbävningen och undrade hur det var med mig.
FYI har jag varit i Lima i 2 dagar, jag har också mailat både John och mamma, samt skrivit i min blogg.

Ett hett tips är att kolla er mail lite då och då, speciellt om ni är oroliga över något.

Nej, nu ska jag inte vara såndär, jag älskar er fastän ni är lite udda ibland :)

Jag och Boli gick och köpte empanadas (ungefär som piroger fast mycket godare) som vi åt i parken, sedan gick vi ut med lite filtar och la oss i en annan park tillsammans med Llanitos.

När solen gick i moln kilade vi tillbaka hit, och jag fastnade framför datorn när jag fick se att Elin var inloggad.
Boli ligger för tillfället och kollar på Life of the playboy mansion ;D en fotbollmatch som han vill se börjar om typ en halvtimme.

Man, vad röksugen jag är, nu ska jag pussa lite på min karl.
Ha det bäst!

0 kommentarer:

Labels