BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 2 februari 2010

Min vardag i Peru

Just nu ligger jag och Boli i sangen och tittar pa spok dokumentarer, ater popcorn och dricker lask.
Jag skulle gissa att vi baljar i oss ca 4 liter lask per dag tillsammans, det ar galet, det ar enklare att rakna upp de fa tillfallen om dagen da jag inte ar torstig an nar jag ar det.

I det har klimatet ar man jamt torstig och kranvattnet gar fan inte att dricka, det ar som att en kallsup fran badhuset, det smakar bara klor.

Vi har inte kommit ivag till stranden an, vi blir kvar har ett litet tag till.
Daremot har jag blivit liite liite solbrand, det ar ett framsteg, jag ser ut som ett lik jamfort med resten av befolkningen.

Sa hur ser min dag ut har pa andra sidan jorden?
Jag tittar pa film, ater Anas fantastiska mat, promenerar, och gosar.
Och det ar underbart, men har i stan kan man inte ga ut sa mycket i hettan utan stannar helst hemma da det inte gar att bada eller sa efterat.

Det blir andra bullar nar vi kommer ivag till strandhuset blir det andra bullar, just nu fokuserar jag mest pa att landa och umgas med den person jag har langtat ihjal mig efter i 3 manader.

Hoppas ni har det bast i kylan.
Puss och kram

1 kommentarer:

cärrhoew sa...

emmmmmrrrrrrr. jag tycker nästan sverigevädret låter skönt när du skriver om allt klibb, fyfan :D fast härligt ändå, åh. ha det mongobra nu, pusss <3

Labels