BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 12 februari 2010

Middag snart

Vi har precis varit och spelat fotboll, eller jag kollade pa.

Nu ska dom duscha sen ska vi ata pa restaurang, det blir troligtvis ett stalle dar de serverar den godaste revbensspjallen EVER! Yummie!

Jag har pa min jeans for tillfallet, anledning: jag ar sa trott pa att ga i kjolar som alltid aker upp och det ar lite svalare, eller ja, det ar typ 25 grader och jag brinner snart upp, men anda.

Imorgon aker vi till stranden, dar det ska vara nagot hast evenemang, jag forstar inte mycket av vad det innebar mer exakt, men enligt Bolis pappa ska det ga att rida osv (hoppas for guds skull det inte ar nagon fjantig turridning for barn for da blir jag besviken)
Men Boli sa nagot om att man kunde "hyra" en hast att rida runt lite pa och det later ju bra.

Jag ar djupt besviken pa att jag inte har fatt ett enda sketet mail.Elin, Fia, skit ner er, jag kollar hela tiden om jag har fatt mail fran er.
Damn alltsa.

Imorgon aker vi som sagt och da kommer jag inte ha nagon tillgang till internet, mer an nagon enstaka gang da och da, sa jag kommer inte kunna skriva sa mycket i bloggen.

Puss pa er, aven om ni inte mailar mig, assholes.

0 kommentarer:

Labels