BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 19 februari 2010

Krångel och nagellack

Jag ringde banken igår.

Det fanns två lösningar på mitt problem, det ena hette nödkredit, något de kunde skicka som jag kunde hämta ut redan nästan dag.
Det andra var att det skickade ett kort turbofort hit, kruxet med dessa två lösningar var bara att det skulle kosta 400 spänn, vilket känns helt onödigt ärligt talat.

Det går också att överföra via internetbanken men det verkar väldigt krångligt, så jag får helt enkelt leva fattigt, det gör inte så mycket, idag ska vi till stranden och bara ha det bra, då behövs bara mat och sunlotion i princip :)

Idag är även min sista dag på behandlingen, så imorgon kan jag äntligen supa ;D woho, skämt åsido, men det ska bli kul att gå ut och parta lite med älskling och hans kompisar.
Och jag ska dricka min persikochampagne eller vad det nu är, den ser god ut i alla fall!

Idag har jag hittils ätit lunch, kollar på 2 and a half men, vilket vi gör varje dag, och målat tå och fingernaglarna, damn vilken tid det tar, och sedan räcker det med att man råkar stöta till något så får man börja om.

Eller så har man en pojkvän som glömmer att ens naglar är nymålade ;)

Nu är Bel, Bolis lillasyster här, hon är så sjukt söt, utom när hon gråter.
När hon kom i trappen ropade jag "Hola Bel!"
Hon svarade "Hola Emma" iih :D en riktig liten goding det där.

Nu ska jag vara lite social, om vi åker till stranden idag kommer jag inte ha tillgång till internet så ofta, då ligger jag troligtvis på en strand och blir brun eller så kanske jag ligger på verandan som stinker hund och fågelskit och solar ;)
(Den gör verkligen det, kanske för att två stora schäfrar titt som tätt skiter där, samt en undulat i bur, som ägarna inte verkar städa alltför ofta)

Puss och kram till kalla Sverige.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vilket dåligt samvete jag har! Läste inte din blogg i norge när jag var där och "koste" mig....och så var lilla mums-mums sjuk...
Ang. pengar så skickar jag ett mail med lite frågor.
Kraam Mam

sessan sa...

Ja, det känns som jag :)
Man kan ta lån men jag måste kolla upp allting med rektorn på skolan. VEt inte hur man går till väga, kommer bara kunna jobba helger typ.

Nejdu, idag uppmanar dem folk att stanna hemma :p

Anonym sa...

Jag har mobiliserat pappa så vi fixar lite pnugar på måndag... vet inte hur lång tid det tar för att du ska få det men jag underrättar dig så fort jag vet något. ha det så kul på stranden... kram från hela familjen

Cärrhow sa...

Men hallå, western union! :D Kostar lite tror jag men det funkar och går asfort, de förs över direkt. Tror det är lättare :)

Fan vad nice med frisörpriserna förresten, galet :D kör på!

PUUUUUUUUSSSSSSSss

Labels