BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 30 mars 2010

Trasiga proppar och träning

Idag gick en propp här.
Vad gör Emma då? Jo, hon kopplar ihop datorn med en förlängningssladd till ett fungerande uttag och ställer kaffekokaren i vardagsrummet.
Om man inte är händig gäller det att vara fiffig, men nu har pappa lärt mig hur man byter en propp.

Därefter gick jag ut på min dagliga powerwalk, ååh jag ÄLSKAR det! Man blir beroende. Sedan gjorde jag några lyft på vår träningsmaskin här hemma.
Däremot har jag ingen aning om hur man bör lägga upp styrketräning, jag skulle verkligen behöva en PT, men allvarligt talat, vilken student har råd med det?

Jag får helt enkelt klicka runt på internet och söka info, fråga folk.
Det enda jag vet är;
- inte köra slut på sig direkt
- låta musklerna vila
- äta ordentligt
- stretcha

Så var det med det, nu ska jag äta middag - lax, myms.

0 kommentarer:

Labels