BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 4 mars 2010

Tacos och solbränna

Idag steg jag och Boli upp vid 12, sedan tog vi en taxi till ett litet pittoreskt tacoställe en bit bort.
Tacosarna dom serverade var helt gudomliga som ni ser här nedan.



Det var riktigt stekhett ute och eftersom jag ville bättra på min bränna lite gick vi till parken igen med filtar, jag solade medan Boli satt i skuggan och fotade.

Nu skulle vi kanske gått på bio men vi ska också ut och äta med Bolis pappa och bror så det kan bli lite tätt inpå. Hursomhelst kommer kvällen bli hur mysig somhelst.
Det spelar egentligen ingen roll, bara jag får spendera så mycket tid jag kan med Boli nu.
Här kommer ockå lite bilder från dagen, tycker det är på tiden nu:


Jag mumsar på min taco


En växt i en av parkerna som ser ut som en ananas


Så här mysigt hade jag det

Nu ska jag sluta bloggnörda och ägna min karl lite uppmärksamhet.

0 kommentarer:

Labels